سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبایى دو گونه است : شکیبایى بر آنچه خوش نمى‏شمارى و شکیبایى از آنچه آن را دوست مى‏دارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :12
کل بازدید :136978
تعداد کل یاداشته ها : 134
103/2/14
6:23 ص
موسیقی

هر چی فکرش رو می کنم می بینم زمستون و کلا فصل سرما خیلی بهتر هست حداقل برای من که اینطوریه . من از فصل تابستون فقط دو تا چیز رو خیلی دوست دارم . یکی میوه های این فصل و یکی هم روزهای بلندش . آهان یه چیز دیگه رو هم خیلی دوست دارم . اینکه می تونیم شب بیرون تو ایوون بخوابیم . خوابیدن تو فضای باز رو خیلی دوست دارم .  

کلا من تو تابستون خیلی بی حال و کسل هستم . مخصوصا چند سالی هم هست که تابستون ها خیلی هوا گرم می شه . قبلا اینطوری نبود . گرم بود اما نه اینقدر . شاید این هم از عوارض گرم شدن زمین باشه .

یادمه آدم گرمایی نبودم . اما چند سالی هست که اصلا طاقت گرما رو ندارم .

من که به هر حال سن زیادی ندارم که بخوام خیلی چیزها رو به یاد بیارم اما در حد همین سن خودم وقتی فکرش رو می کنم کاملا می تونم تغییرات آب و هوایی و اثراتی که داشته رو حس کنم . این گرم شدن زیاد هوا ، جدا از آزار دهنده بودنش اثرات بد دیگه ای هم داشته . مثلا روی میوه ها . همین که درختها زود شکوفه می دن . مثلا من امسال خیلی بهار نارنج کم دیدم . نمی دونم نبود یا زود از بین رفته بود . اصلا مثل سال های قبل نبود . و خیلی چیزهای دیگه که با گذشت زمان و سال ها دیگه مثل قبلا نیستن و این خیلی بده . من دلم می خواد بعضی چیزها همیشه ثابت بمونه . وقتی می بینم بعضی چیزها دیگه مثل قبل نیست غصه ام می گیره .


86/4/7::: 8:40 ص
نظر()
...