سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه از سخن چین پیروی کند، دوست را ازدست می دهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :17
کل بازدید :137130
تعداد کل یاداشته ها : 134
103/2/30
12:45 ص
موسیقی

مردد بودم که این مطلب رو بنویسم اما گفتم یه بار هم محافظه کاری رو کنار بذارم و حرفم رو بزنم . می خواستم در مورد انتخابات بنویسم . البته بیشتر در مورد این تبلیغات عجیبی که در مورد این انتخابات می شه . من نمی دونم این همه تبلیغ برای چیه ؟ اگه این جور که می گن مطمئن هستن مردم پرشور تر از همیشه تو انتخابات شرکت می کنن پس این همه تبلیغات برای چیه ؟ یادم نمیاد برای هیچ انتخاباتی این همه تبلیغات شده باشه . راستش من وقتی روی یه موضوعی خیلی تبلیغ بشه ازش زده می شم . حتی بارها شده وقتی توی پیام های بازرگانی یه کالایی زیاد از حد تبلیغ می شه می گم حقش هست هیچ کس این رو نخره تا دفعه دیگه با این همه تبلیغ اعصاب آدم رو خورد نکنن !! آخه خیلی حرص آدم در میاد . تصور کنین بعد از هرگز تلوزیون یه فیلم خوب گذاشته و شما هم با کلی شوق و ذوق نشستین پای فیلم و حسابی رفتین توی حس ، که یه دفعه اون آهنگ مسخره پیام بازرگانی تمام حس شما رو بهم می زنه . بعضی وقتها هم که این تبلیغات اینقدر زیاد می شه که شما به کل شوق و ذوق و حستون رو از دست می دین . شخصا که حتی ده درصد از تبلیغاتی که پخش می شه رو نگاه نمی کنم و فورا کانال رو عوض می کنم .

حالا تبلیغات انتخاباتی هم همین طور شده . آخه شرکت در انتخاباتی که در اثر تبلیغات زیاد باشه چه فایده داره . به نظر من اگه بیست درصد از مردم از روی منطق و عقل و با فکر در انتخابات شرکت کنن خیلی بهتر از اینه که هشتاد درصد مردم از روی تبلیغ زیاد و احساسات توی انتخابات شرکت کنن .

من که توی انتخاباتی که هیچ تاثیری در زندگی من نداره شرکت نمی کنم . خداییش من که تاثیری نمی بینم . هر چی اون قبلی ها کار کردن اینها هم می کنن . الان بیست و یک سال هست ما تو این محله زندگی می کنیم . برای رضای خدا هم که شده اینجا رو هم رفته یک ماه یه آسفالت تمیز و درست حسابی نداشته . آخه آدم دردش رو به کی بگه . اینکه ما بخوایم این کوچه آسفالت باشه توقع زیادیه ؟ خود ما چندین بار نامه نوشتیم و از تمام اهالی امضا گرفتیم و به شهرداری دادیم . اما چه فایده . هر چی من یادم میاد می خوان تو شیراز راه آهن بسازن هنوز که هنوزه یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای ایران قطار نداره . فکر نکنم اصلا به عمر ماها قد بده . خیلی زور داره . توی قرنی که در جهان قطار برقی با اون سرعت می سازن ما هنوز در حسرت یه قطار هستیم .

بهتره حرفم رو تموم کنم تا بیشتر از این اعصابم خودم رو خورد نکردم .  


...