سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از آنچه نمی دانید نمی ترسم؛ ولی بنگرید در آنچه می دانید چگونه عمل می کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :4
کل بازدید :136840
تعداد کل یاداشته ها : 134
103/1/30
5:37 ع
موسیقی

خوب اینم از نتیجه ی رشته های نیمه متمرکز که بالاخره اعلام شد و خدا رو شکر من هم قبول شدم . درسته که یه جورایی دیگه بی خیال موضوع شده بودم (آخه به نظر خودم آزمون عملی رو اصلا خوب ندادم) ولی خوب اگه قبول نمی شدم خیلی برام سخت بود . فکر این که باید دوباره بشینم و همه اون کتاب ها رو بخونم و تمام اون مراحل و استرس ها رو یه بار دیگه پشت سر بذارم بد جوری اذیتم می کرد . ولی الان خیالم راحته . تقریبا تکلیفم مشخصه . البته هنوزم یه گیرهایی هست . آخه من کارشناسی نقاشی دانشگاه زاهدان قبول شدم . از طرفی هم قراره بعد از ازدواج برای زندگی برم اهواز . بخطر همین هم این روزها بیشترین فکرم متوجه اینه که کار انتقالیم درست بشه . البته تمام کارهاش هم افتاده رو دوش حسین آقا . اگه با انتقال من موافقت نشه خیلی همه چیز به هم می ریزه . یه سال و دو سال هم که نیست . نمی شه که چهار سال ازدواجمون رو عقب بندازیم . خیلی هم سخته که بخوایم ازدواج کنیم و جدا زندگی کنیم . اونم اول زندگی . راستش نمی تونم به راحتی هم از دانشگاه رفتن بگذرم . اگه نرم همیشه تو ذهنم می مونه و به راحتی نمی تونم فراموشش کنم .  واقعا عاشق این رشته هستم . چون روزانه قبول شدم اگه نرم یه سال هم از شرکت تو کنکور محروم می شم و خلاصه در کل دو سال عقب می افتم . البته طبق قوانین نباید مشکلی در این زمینه وجود داشته باشه . ولی خوب بازم نمی شه کاملا مطمئن بود . فعلا منتظریم ببینیم چی می شه و خدا چی می خواد .


87/11/18::: 9:49 ع
نظر()