سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به فراوانی آموختن نیست، بلکه نوری است که در دل آنکه خدا هدایتش را بخواهد، می تابد . پس هرگاه در پی دانش بودی، ابتدا جوهره بندگی را در جانت بجوی و با به کار بستن دانش آن را به دست آور و فهم را از خدا بطلب تا به تو بفهماند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :2
کل بازدید :136867
تعداد کل یاداشته ها : 134
103/2/4
11:20 ع
موسیقی

این روزها بیشترین چیزی که وقت من رو به خودش اختصاص داده ، درس خوندن برای کنکور هست . تصمیم گرفتم در کنکور هنر سال آینده شرکت کنم . از مهرماه هم شروع کردم به درس خوندن . اما از وقتی ثبت نام کردم این موضوع برام خیلی جدی تر شده . در واقع هر چی هم که جلوتر می رم بیشتر به این موضوع علاقمند می شم . یه چیزی که هست اینه که با اینکه اولین باری هست که این کتابها رو می خونم ولی فهمشون برام اصلا سخت نیست و خوندنشون برام خیلی لذت بخش هست . همین موضوع هم باعث شده که درس خوندن برام کسل کننده نباشه . به قبول شدنم خیلی امیدوارم ولی حتی اگه قبول هم نشم ، حداقلش اینه که اطلاعاتم زیاد شده و در مورد چیزهایی خوندم که بهشون علاقمندم . مطالبی هم که می خونم می تونه کمک زیادی به بهتر شدن نقاشیم بکنه . کلاس نقاشی که می رم بیشتر با مباحث عملی نقاشی اشنا می شم ولی خوندن این کتابها باعث میشه با مباحث تئوری و علمی هنر و مخصوصا نقاشی هم آشنا بشم . کلا برای خودم آشنایی با هنر دوره های مختلف تاریخ ، سبک های هنری ، هنرمندان و استادان این سبک ها و دوره ها و ... خیلی جذاب هست .

راستش بعضی وقتها یه کم حسرت می خورم که چرا از اول نرفتم رشته نقاشی . در عجبم که چرا این کار رو نکردم . البته خیلی هم نباید تعجب کنم . دلیلش اون منطق خشکی هست که من تو اون دوره داشتم و فکر می کردم منطقی تر اینه که برم رشته کامپیوتر . البته من رشته کامپیوتر رو هم دوست داشتم ، اما عشقم نقاشی و هنر بود . در واقع اون چیزی که منو از نظر روحی ارضا می کنه دنیای سراسر تنوع ، رنگ واحساس هنر هست نه منطق خشک و ریاضی گونه کامپیوتر .


86/10/24::: 8:26 ع
نظر()
...