سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داوود در دعاهای خود می گفت : «بارالها !من دوستی تو و دوستی آن که دوستت دارد و کرداری که مرا به دوستی ات می رساند، از تو درخواست می کنم . بارالها !دوستی ات را نزدم محبوب تر از خودم، خانواده ام و آب خُنکْ قرار ده» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :2
کل بازدید :136866
تعداد کل یاداشته ها : 134
103/2/4
9:47 ع
موسیقی

من فمینیست نیستم و از این جور ادا و اطوارها هم خوشم نمیاد . ولی بعضی وقتها یه چیزهایی می خونم یا می بینم و می شنوم که نمی تونم ساکت بشینم . من نمی دونم چرا مردم جامعه ما اینطوری شدن . میگم "اینطوری شدن" چون باور دارم که اینطوری نبودن . البته باید بگم نمی دونم چرا مردهای جامعه ما اینطوری شدن . چرا خیلی از مردها می خوان تقصیر تمام مشکلات و بدبختی هاشون رو گردن زنها بندازن . چرا می خوان با گفتن اینکه زنها فریب کارن و فریبشون دادن از زیر بار گناهشون شونه خالی کنن ؟ مثل این مردها مثل آدم هایی هست که اتفاقا حال و احوالشون توی قران هم اومده . آدم هایی که تو روز قیامت وقتی ازشون پرسیده می شه که چرا گناه کردن ؟ جواب می دن که شیطون ما رو فریب داد . اما شیطان در مقابل اونها میگه که من فقط شما رو وسوسه کردم اما مجبورتون نکردم .

یکی نیست به این مردها بگه که اگه زنها فریب کارن ، شما چرا فریبشون رو می خورید ؟ مگه نه اینکه شما در جایگاه قدرت هستین . و یا با عقل و درایت بیشتری تصمیم می گیرید و احساساتی نمی شین !!!

البته به نظر من مردها با گفتن این حرفها بیشتر زنها رو در جایگاه قدرت قرار می دن . یعنی اینقدر تواناییشون زیاده که می تونن مردها رو به انجام یه سری از کارها وادار کنن .

این قضیه تغییر کردن مردم ما و مردهای ما به همین جا خلاصه نمی شه . چیزهای دیگه ای هم هست که ترجیح میدم تو یه یادداشت دیگه در موردشون بنویسم .


86/8/30::: 11:36 ع
نظر()
...